درباره ما

درباره شرکت نانو فناور آلاء

شرکت نانوفناور آلاء با هدف اولیه­  تولید محصولات حاوی نانوساختارهای زیستی در سال 1399، بوسیله­ جمعی از متخصصان حوزه­ نانوبیوتکنولوژی در شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان تاسیس گردید. این شرکت با تاسیس آزمایشگاه زیست­ فناوری با نام “ست­آپ” در مجموعه­ آزمایشگاه­ های شهرک علمی و تحقیقاتی زمینه موثری را جهت امر پژوهش در حوزه­ بیوتکنولوژی و نانوبیوتکنولوژی به منظور ارتقاء محصولات فراهم نمود و جمع برگزیده ­ای از  دانشجویان با انگیزه در زمینه ­های مذکور به این مجموعه پیوستند. در سال 1401، همزمان با توسعه­ تجهیزات آزمایشگاهی، این آزمایشگاه عضو فعال شبکه ­ راهبردی آزمایشگاه­های کشور “لبزنت” گردید. در حال حاضر، این آزمایشگاه علاوه ­بر پژوهش در جهت ارتقاء محصولات شرکت، اقدام به ارائه­ خدمات آزمایشگاهی در زمینه­ های بیوتکنولوژی و نانوبیوتکنولوژی شامل سنتز انواع نانوساختارها، اجرای آزمون­ های کشت سلولی، اجرای آزمون ­های کشت میکروبی، کشت بافت گیاهی و آزمون­ های مولکولی نموده­ است.

ماموریت

شرکت نانوفناور آلاء همواره می­ کوشد تا با بهره­گ یری از قابلیت­ های نیروی انسانی متخصص و روش­ های علمی و فناوری نوین، در کنار استفاده­ هوشمندانه از امکانات موجود، محصولات متنوع خود را مطابق با استانداردهای بین ­المللی و متناسب با نیاز مشتریان تولید نماید. این امر با اجرای مدیریت کارآفرین، سیاست ارزآفرینی، تامین منافع سهامداران، قیمت رقابتی و رضایت مشتریان همراه بوده و همواره سعی در حفظ مسائل زیست محیطی در چهارچوب توسعه پایدار نموده است.  

چشم انداز شرکت

با اجرای برنامه سالانه و بهینه ­سازی بستر تولید به همراه پیشروی تحقیقات و تکنولوژی­ های آن به صورت گام به گام با فناوری­ های نوین دنیا، جهت بهبود مستمر کیفیت برای مشتریان، شرکت نانوفناور آلاء اقدام به ارتقاء سهم بازار خود می­ نماید.

شرکت نانوفناور آلاء به عنوان اولین تولید کننده­  نانوساختارهای زیستی به صورت توام در صنایع دامپروری، کشاورزی و تجهیزات و مواد پزشکی و آزمایشگاهی در ایران با بهره­ گیری از جدیدترین تکنولوژی­­های مطرح دنیا در امر فرآورده­ های بیوتکنولوژی و نانوبیوتکنولوژی، به اهداف تولید ملی در حوزه صنعت نانو در ایران جامه عمل پوشانده و تاکنون توانسته است با تولید و بهینه ­سازی محصولات با کیفیت و قابل رقابت با نمونه­ های مشابه خارجی، نیاز این بخش از صنعت را برطرف نماید.